Menu

Home » Apologies & Retractions»

See above the Telegraph's April apology. (Credit: Telegraph, screenshot)

Three UK newspapers have apologized for wrongly reporting in February that a man named Martin Hoskins “had frozen to death on an overnight fishing trip,” Tabloid Watch reported.

The three apologies — from the Telegraph, the Mail and the Mirror — all carried very similar wording, but interestingly were published months apart, Tabloid Watch noted.  The Telegraph ran its apology April 26 but the Mail and Mirror just published theirs this week.

You May Also Like...

Tax Error Needs Front-page Correction, UK Regulator Rules

According to the Telegraph’s apology, Hoskins “died of natural causes.”

Submit a tip / Report a problem

3 UK Papers Apologize for Wrongly Reporting Man Froze to Death

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *