Menu

Home » Anonymous Sources»

(Credit: the Voice, screenshot)

Burmese weekly magazine The Voice doesn’t have to name a reporter behind a March story being sued for libel, the Associated Press reported.

According to the AP, in Burma, “publications still follow their old policy of writing anonymously on sensitive subjects.”

You May Also Like...

Google 'Right to be forgotten' gone wrong? Artist asks Google to 'forget' old artwork he no longer likes?

The article in question details “misappropriation and irregularities in the accounts of several ministries including information, agriculture, industry and mines from 2009-2011.”  One of the ministries in Burma, the Mines Ministry, is suing and had wanted to know who reported the story.

Submit a tip / Report a problem

Burmese Mag Doesn’t have to Name Author of Article Accused of Libel

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *