Menu

Home » Apologies & Retractions»

The Daily Mail will pay Roger Moore’s wife, Lady Moore, “substantial damages” for its Oct. 8, 2010 article claiming that she ” had an affair with 74-year-old Taki Theodoracopulos and a 90-year-old man in 1958 on the French Riviera,” the Guardian reported.

You May Also Like...

Moviefone Editor Fired After E-mail Offerring to Fired Freelancers They Can Work for Free

The Mail’s story was based on another “claim by Theodoracopulos” about “a woman named Kiki.” However, Moore indicated that it wasn’t possible for her to be the woman in question and that the newspaper didn’t contact Moore before running its story, according to the Guardian.

Submit a tip / Report a problem

Daily Mail Paying Roger Moore’s Wife for false Affair Accusations

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *