Home » Corrections»

(Credit: Economist, screenshot)

The Economist corrected an article reporting Bloomberg Businessweek staff can’t drink while working after being called out by the magazine’s editor Josh Tyrangiel, Poynter’s Craig Silverman reported.

The article, August 11’s “The Boredom of Boozeless Business,” now carries this correction:

You May Also Like...

Latest Challenges: Was Bill O'Reilly witness to Nun killings, Dallas Suicide or N Ireland Bombings?

“Correction: An earlier version of this article claimed that journalists at Bloomberg Businessweek could be disciplined for sipping a spritzer at work. This is not true. Sorry. We must have been drunk on the job.”

Submit a tip / Report a problem

Economist Correction: ‘We Must Have been Drunk’

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *