Menu

Home » Corrections»

German TV station N24 aired a Star Trek logo instead of a Navy SEALS logo. (Credit: GeekOSystem, screenshot)

German TV news station N24 confused the logo for Navy SEAL Team Six with that of a “fan-made logo for the Maquis,” a Star Trek group,  Gawker-owned blog io9 reported.

Star Trek fan news site TrekMovie.com noted that the news anchor, Mick Locher, “didn’t seem to notice (or care) that the skull in question [on the logo] was from a Klingon and included a bolted-on eyepatch.”  TrekMovie.com suggested the mistake was the result of a “sloppy Google image search” and added that “TrekMovie can confirm that Star Trek’s Maquis were not involved with the mission to take down Osama bin Laden.”

You May Also Like...

Australian news site apologizes for errors: Star Trek's 'Patrick Stewart is Handsome'

Hat Tip: Regret the Error

Submit a tip / Report a problem

German TV Station Confuses Star Trek Logo with Navy SEAL Logo

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *