Menu

Home » Apologies & Retractions»

A Google search still shows the Daily Mail's inaccurate article reporting Tim Henman's payout for serving as commentator at Wimbledon. (Credit: Google search, screenshot)

The Mail on Sunday has retracted an inaccurate story claiming the BBC was paying Tim Henman £200,000 to commentate Wimbledon, Tabloid Watch reported.  Henman is a retired tennis player.

The Mail on Sunday retracted the story and published an apology explaining Henman would be paid “substantially less than that.”

You May Also Like...

4 Women Won Wimbledon Since 1936, Times of London Corrects Error

A Google search of “Tim Henman Wimbledon” produces stories by the Daily Star, the Mirror, and the Express reporting the £200,000 figure (or £14,000 a day), but if you click through the links, you no longer find the stories. It appears those outlets have unpublished the story.

Submit a tip / Report a problem

Mail on Sunday Retracts Story on Wimbledon Commentator

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *