Menu

Home » Libel»

A website publisher has to pay libel fees after falsely claiming a newspaper was paid to interview president Jalal Talabani . (Credit: Press Gazette, screenshot)

Website publisher Alan Merdini is paying newspaper publisher HH Saudi Research, its editor-in-chief and one of its journalists a total of £85,000 in libel payments, Press Gazette reported.

HH Saudi Research publishes “pan-Arab,” Saudi Arabia-based newspaper Asharq Al Awsat.

You May Also Like...

BBC Apologizes for 'Inappropriate' On-Air Gaza Question to Rabbi Jonathan Sacks

Merdini claimed in an article published on independent website kurdistanpost.com that one of the Asharq Al Awsat’s journalists was paid $1 million for “publishing interviews” with Iraq president Jalal Talabani and that the newspaper’s publisher also was paid $1 million in the deal.

Submit a tip / Report a problem

Publisher Libeled Arab Newspaper, Claimed $2 Million Bribe Taken To Interview Iraq Prez

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *