Menu

Home » Corrections»

(Credit: Boston Globe, screenshot)

Mitt Romney’s campaign has criticized The Washington Post‘s reporting on the candidate twice this summer, as we’ve written.

And now, the campaign claims the Boston Globe‘s July 11 report “Mitt Romney stayed at Bain 3 years longer than he stated,” is wrong and the campaign is seeking a correction, The Washington Post’s Erik Wemple reported.

Politico reported that Romney’s press secretary Andrea Saul, who had called for the corrections and retractions to two June Washington Post reports, claimed the Globe‘s article “is not accurate” despite the Globe‘s reporting based on “public Securities and Exchange Commission documents filed later by Bain Capital.”

You May Also Like...

3rd Apology from MSNBC Harris-Perry For Making Romney's Black Grandson Butt of Segment Jokes

The Post’s Wemple later reported that The Boston Globe rejected the campaign’s request and defended its story as “entirely accurate.”

 

Submit a tip / Report a problem

Romney Campaign Calls for Boston Globe to Correct Article, Globe Says No

Share this article:

One Response

  1. chas holman says:

    I admire the Governor for getting tough on this one,.. I thought the part where he said he would hold his breath until he turned blue to be a bit over the top, but he;s the pro.

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *