Menu

Home » Apologies & Retractions»

(Credit: the Telegraph, screenshot)

The UK Daily Telegraph apologized and paid a settlement to British composer Simon Boswell because the newspaper “failed to report that he had been cleared of assaulting his former partner, actor Lysette Anthony,” the Guardian reported.

Instead, the Telegraph reported Boswell’s “magistrates court trial for assault was continuing.”

You May Also Like...

Andy Coulson NOT attacked in prison, IB Times posts fake story?

The Telegraph’s apology (see here) explains the “error” was because of “an incorrect press agency report.”  This is the Telegraph’s Dec. 13 article in question, which appears to have been updated.

Submit a tip / Report a problem

Telegraph Apologizes for Wrong Report

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *