Menu

Home » Apologies & Retractions»

The UK Sun paid out money for fake claims last week, according to a separate Guardian report.

The newspaper had wrongly accused George Stanley Gibbs as being a man “deported from Thailand over sex offences.”  The Sun‘s March 17 story published a photo of Gibbs as well, the Guardian noted.

You May Also Like...

Canadian Journalist Francois Bugingo Suspended, Accused of Fabrication

The Sun corrected its online version of the story March 30 and has issued a correction and apology to Gibbs.

Submit a tip / Report a problem

The Sun: Sorry we called you a pedophile

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *