Home » Apologies & Retractions»

See above, a screenshot of the News of the World's apology to Vanessa Perroncel. (Credit: News of the World)

The Guardian’s media writer Roy Greenslade reported Oct. 7 that the Mail on Sunday and the News of the World both published apologies to Vanessa Perroncel.

Both The Mail on Sunday’s July 4 apology and The News of the World’s Oct 3 apology acknowledged that the newspapers published “some personal information” about Perroncel having “an alleged affair” with soccer player John Terry.  Both newspapers wrote that Perroncel wanted the matter and her personal information “to remain private and it was untrue in any case.”

You May Also Like...

CNN's iReport Runs Hoax Story, Doctored Photo Claims Rebecca Black Pregnant

Greenslade noted that “these apologies are remarkable” because the two newspapers admit invading her privacy and publishing untrue information.

Perroncel is a French actress and model.

Submit a tip / Report a problem

Two British Newspapers Apologize for Invasion of Privacy, Inaccurate Information

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *