Menu

Home » Libel»

(Credit: Chelsea Football Club, screenshot)

Related, The Times of London removed claims about a “former medical doctor” for a UK soccer team from an article. Nonetheless, the newspaper is being sued for the claims, but defends the claims as “proper” to include, the Press Gazette reported.

The article claimed that “Chelsea Football Club’s former medical director Dr Bryan English” was a “negligent doctor,” was part of the reason for a  “difficult relationship” at the club and problems at the club.

You May Also Like...

UK Sun Mocks Barcelona Manager's Throat Cancer

According to Press Gazette, English left his job with the club last year.

Submit a tip / Report a problem

Times of London Sued for Libel

Share this article:

Comments Terms and Conditions

  • We reserve the right to edit/delete comments which harass, libel, use coarse language and profanity.
  • We moderate comments especially when there is conflict or negativity among commenters.
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *